Community. Intelligence. Development.

Proiecte in implementare

Feb 18, 2021

Cum să aduceți înapoi vizitatorii care au părăsit site-ul dvs. fără să facă o achiziție



 

Cum să aduceți înapoi vizitatorii care au părăsit site-ul dvs. fără să facă o achiziție
 
Echipele de marketing sunt responsabile pentru a atrage vizitatori pe site-ul dvs., dar aceasta este doar jumătate din proces. Există șanse mari ca majoritatea oamenilor care ajung în magazinul dvs. online să plece fără să cumpere vreodată un produs.
Deși la început s-ar putea să pară rău, este mai bine decât credeți: în loc să încercați să vindeți produse sau servicii către cineva care nu este familiarizat cu marca dvs., sunteți acum însărcinat să ajungeți la oameni care știu despre compania dvs., dar care nu sunt încă clienți.
Există o mulțime de moduri în care puteți viza acești vizitatori și îi puteți transforma în clienți. Vom prezenta cum să stabiliți segmente de public și cum să utilizați e-mailul și rețelele sociale pentru a vă conecta cu persoanele care au vizitat anterior site-ul dvs.
Să începem prin a vorbi despre ce puteți face în culise pentru a îmbunătăți performanța campaniilor dvs. de retargeting.
Stabiliți segmente de clienți
Fiecare companie are clienți care se încadrează în mai multe categorii în funcție de preferințele, problemele și obiectivele lor. Punctul comun al acestor trăsături alcătuiește diferite segmente de public.
De exemplu, un magazin online pentru animale de companie ar crea probabil segmente pentru diferite persoane, în funcție de animalele pe care le dețin. Echipa de marketing ar analiza comportamentul utilizatorilor și istoricul achizițiilor pentru a determina ce tip de promoție are cele mai mari șanse de a vedea o conversie atunci când este trimisă unui anumit client.
Imaginați-vă dacă această companie a promovat o afacere cu 50% reducere la toate bunurile pentru pisici. Credeți că ar fi mai eficient să reorientați fiecare client care a vizitat site-ul sau doar cei care au navigat pe produse și conținut pentru pisici? Adevărul este că nu este nimic în neregulă cu plasarea acestei promoții direct pe site-ul dvs. Dar când retargetați, utilizați conținut personalizat în avantajul dvs.
Dacă obiectivul dvs. este să obțineți mai multe conversii direcționate de la clienții care v-au vizitat site-ul, este mai bine să creați conținut pe baza preferințelor lor. Puteți afla mai multe despre publicul dvs. examinând contul Google Analytics, precum și datele de e-mail și rețelele sociale.
Încurajați înscrierile prin e-mail
Una dintre cele mai bune modalități de a ajunge la utilizatori după ce părăsesc site-ul dvs. web este prin e-mail. Se estimează că 4,4 miliarde de persoane au un cont de e-mail, ceea ce înseamnă că aveți șanse mari să ajungeți la clienți potențiali prin intermediul acestei platforme.
Cheia utilizării acestei strategii pentru reorientarea clienților este să-și lase adresele de e-mail înainte de a pleca. Puteți îndeplini această sarcină plasând un formular de înscriere prin e-mail într-un loc proeminent de pe site-ul dvs. web.
Utilizați bara laterală a site-ului dvs. web sau o campanie pop-up care solicită utilizatorilor să se înscrie pentru conținutul viitor prin e-mail. Dacă persoana care citește mesajul dvs. a vizitat site-ul dvs. și a găsit un conținut sau un produs util, se poate abona la lista dvs. de e-mail.
Acum, că aveți câțiva clienți potențiali prin e-mail, puteți crea o campanie de degajare menită să reorienteze clienții care nu au finalizat o achiziție la fața locului. Utilizați ceea ce ați obținut despre diferiți utilizatori în timpul procesului de înscriere pentru a furniza conținut personalizat de înaltă calitate și oferte care să atragă punctele și obiectivele lor de interes.
Utilizați instrumentele de remarketing Google
Anunțurile de remarketing de la Google oferă proprietarilor de companii instrumentele de care au nevoie pentru a se conecta cu consumatorii folosind publicitate hipercentrată. De fapt, probabil că ați întâlnit aceste anunțuri în timp ce navigați pe internet.
Iată cum funcționează: cineva aterizează pe site-ul dvs. și începe să navigheze, dar nu face o achiziție și, în cele din urmă, pleacă. Apoi, utilizatorul decide să meargă pe un alt site web și să înceapă să citească despre ceva total fără legătură. Când aruncă o privire spre bara laterală a noului site web, văd un anunț pentru afacerea dvs. În funcție de etapa lor în călătoria de cumpărare și de eficiența campaniei dvs., îi puteți determina să revină pe site-ul dvs. web pentru a-și finaliza comanda.
Cea mai bună parte a acestor anunțuri de remarketing este că aveți control asupra modului în care sunt prezentate utilizatorilor. Vă sugerăm să utilizați opțiunea de remarketing dinamic dacă obiectivul dvs. este de a determina consumatorii să revină și să plaseze o comandă. Anunțurile dinamice se modifică în funcție de modul în care utilizatorii individuali navighează pe site-ul dvs.
Creați reclame dinamice creative pe Facebook
În timp ce ne ocupăm de a ajunge la consumatori cu promoții personalizate, trebuie să menționăm reclamele creative dinamice ale Facebook. Facebook este unul dintre cele mai populare site-uri de socializare din lume, 66% dintre toți utilizatorii de internet având un cont Facebook.
Anunțurile creative dinamice ale Facebook sunt ușor diferite de anunțurile Google denumite în mod similar, dar sunt la fel de puternice. Reclamele de pe rețelele de socializare sunt o modalitate excelentă de a converti vizitatorii în clienți, dar sunt, de asemenea, extrem de eficiente în ceea ce privește conștientizarea mărcii. Doriți să vă luați în considerare intenția atunci când utilizați acest instrument pentru afacerea dvs.
Reclamele creative permit proprietarilor de companii să încarce mai multe imagini, titluri, oferte și descrieri concepute pentru a ajunge la anumite segmente de public. Apoi, algoritmul creează reclame personalizate pentru clienți pe baza intereselor acestora. Cea mai bună parte a acestui sistem este că poate alege cum să difuzeze aceste promoții pentru a obține mai mult trafic pe site-ul dvs. web.
Motivul pentru care 26% dintre consumatori efectuează achiziții după ce au dat clic pe aceste anunțuri este că sunt relevante pentru interesele și problemele lor. Puteți crea promoții vizate concepute pentru persoanele care știu despre site-ul dvs. web, dar care nu au finalizat încă o comandă.
 
 
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

Sursa: https://www.managerexpress.ro/management/cum-sa-aduceti-inapoi-vizitatorii-care-au-parasit-site-ul-dvs-fara-sa-faca-o-achizitie.html

 

Back to Top