Community. Intelligence. Development.

Proiecte incheiate

Apr 11, 2019

DESPRE ANTREPRENORIAT…..



În timp ce venitul este cel mai mare instrument de îmbogăţire, cu siguranţă nu este singurul. În calitate de antreprenor, cunoști deja cât de important este să ai cât mai mulţi bani posibili şi să investeşti cu înţelepciune pentru a oferi un viitor financiar luminos şi promiţător familiei tale.
 
Dar, înainte să te implici în prea multe investiţii, asigură-te că înţelegi semnificaţia şi importanţa diversificării.
 
 Ce este diversificarea?
 
Este un cuvânt simplu pe care tocmai l-ai auzit, dar înţelegi cu adevărat ce este diversificarea? Potrivit Investopedia, „Diversificarea este o tehnică de gestionare a riscurilor care combină o mare varietate de investiţii într-un portofoliu. Motivul acestei tehnici susţine că un portofoliu construit din diferite tipuri de investiţii va aduce, în medie, randamente mai mari şi va reprezenta un risc mai scăzut decât orice investiţie individuală găsită în portofoliu. „
 
„Un alt termen pentru diversificare este alocarea de active „, a spus Crawford, principalul fondator al NWM în Red Bank, New Jersey. Mulţi consultanţi financiari vor împărţi investiţiile prin acţiuni şi obligaţiuni. Există şi alte clase de active care trebuiesc luate în considerare, inclusiv fondurile de capital privat, fondurile speculative, bunurile imobile şi obiectele de colecţie. ”
 
4 motive pentru prioritizarea diversificării activelor
 
Sună destul de simplu, nu? Deci, de ce sunt atât de mulţi indivizi care resping diversificarea şi pun toate ouăle într-un singur coş? Singura explicaţie posibilă este că ei nu înţeleg beneficiile.
 
Risc mai mic.
 
Motivul numărul unu pentru diversificare este acela că va reduce riscul la scară largă. Cu cât distribui în mai multe părţi activele, cu atât este mai puţin probabil ca un singur eveniment să aibă un impact negativ asupra portofoliului.
 
Gândește-te la acest lucru: dacă ai toate investiţiile într-un singur stoc şi acest stoc pierde 50% din valoarea pe parcursul unui an, tocmai ai pierdut 50% din portofoliu. Dar dacă acel stoc reprezintă doar 3% din portofoliu, o scădere masivă de 50% nu te va afecta atât de mult. Aceasta este frumuseţea diversificării – reduce riscul şi îți permite să ieşi din aproape orice declin economic.
 
Diferite stiluri de investiţii.
Există mai multe tipuri de strategii de investiţii. Două dintre cele mai comune sunt valoarea şi creşterea.
 
„Un manager bun tinde să ia în considerare, printre altele, forţa fundamentală a unei companii şi a echipei sale de conducere.„, a explicat Sentry Investments pe site-ul său. „Un manager bun nu ia în considerare neapărat preţul stocului companiei. În schimb, analizează cât de rapid a crescut compania şi dacă alte produse noi sau alte avantaje competitive ar trebui să accelereze câştigurile pe viitor. Ceea ce ar putea aduce beneficii preţului acţiunilor „.
 
 
 
Limitele țării de proveniență
 
Mereu va exista problema numită “părinte în țara de origine”.
 
Problema este că “părintele din țara de origine” îți limitează dorința de a investi în alte piețe mai profitabile – pur și simplu pentru că sunt în afara zonei tale de confort.
 
Când îți diversifici opțiunile te forțezi să lucrezi în afara locului de origine. Acest lucru vă deschide piețele internaționale, ceea ce diminuează în cele din urmă riscurile în timpul perioadelor de recesiune economică. În cele din urmă, diversificarea vă deschide mai multe oportunități. Chiar dacă oportunitățile suplimentare ar putea să te expună teoretic la riscuri mai mari.
 
De exemplu, spui că înclinația ta naturală este de a investi în acțiunile din S.U.A. Dacă investești doar în acțiuni și ai ocazia să investești într-o piesă a bunurilor imobiliare, poți ridica din umeri. De ce? Pentru că nu te simți confortabil să treci dincolo de limitele impuse. Ca rezultat, ai putea pierde mii de dolari din câștigurile potențiale. Dar dacă ești deja obișnuit cu diversificarea, vei profita de ocazie și vei avea mult mai mult de câștigat.
 
Protejează și crește investițiile
 
Odată ce înțelegi beneficiile complete ale diversificării, îți va fi mult mai ușor să începi să practici acest avantaj. Contrar tradiției populare, diversificarea nu este ceva greu de făcut. Pur și simplu ai nevoie de o bună orientare financiară și de o doză sănătoasă de răbdare. Diversificarea portofoliului nu îți va aduce bogății rapide, dar în timp, averea se va mări considerabil.
 
STRATEGII DE MARKETING CU BUGET REDUS.
 
Orice început de afacere vine cu o serie infinită de încercări. Ce e important de menționat e că nici una dintre aceste provocări nu este una letală. O agenție ce se axează pe dezvoltarea afacerilor la început estimează că minimul de bani investiți într-o afacere este de 30.000 dolari.
 
Totuși există variații mari în această sumă, unele afaceri începând cu 100 de dolari, iar altele cu un milion de dolari.
 
Dar, rețineți! Aceste numere sunt doar costuri de pornire. În plus, companiile noi trebuie să plătească mii de dolari pe lună salarii pentru echipă, chirii pentru birouri, materii prime și alte costuri operaționale.
 
Toate încercând să obțină suficiente venituri pentru a rămâne pe linia de plutire.
 
Prinși în acest act de balansare financiară, majoritatea antreprenorilor sfârșesc prin abandonarea investițiilor pe care le consideră de prisos. Cu toate acestea, ironia este că neglijarea marketingului împiedică în totalitate creșterea unei afaceri.
 
Cu toate acestea, un lucrul  este clar: Marketingul eficient nu trebuie să coste o mulțime de bani. Dar există o mulțime de strategii de marketing extrem de eficiente și cu costuri reduse pe care le puteți utiliza.
 
Recomandări
 
Una dintre cele mai bune modalități de a vă comercializa produsul este să vă lăsați clienții să vă facă reclamă. Investiți în calitate!
 
Luați în considerare faptul că oamenii au de patru ori mai multă încredere să cumpere un produs atunci când este vorba de o recomandare a unui prieten.
 
În ciuda reclamelor bine făcute, încă mai avem încredere mai mult în recomandările pe care le primim de la prieteni. Puteți oferi clienților dvs. actuali o reducere de preț sau le puteți da un produs gratuit dacă vă recomandă produsele prietenilor.
 
 Articole de presă sau anunțuri
 
Oamenii citesc știrile în mod regulat, iar dacă aveți ceva de spus, de cele mai multe ori știrile vor fi o mână de ajutor pentru dvs. Anunțurile sunt și ele o modalitate bună de a vă face reclamă și de a vă crește popularitatea. Căutați jurnaliști, trimiteți-le mail-uri, intrați în legătură cu cât mai multe persoane cunoscute.
 
Marketingul de conținut
 
Marketingul de conținut are multe forme, însă nici una nu necesită investiții semnificative. Abordarea cea mai simplă este gestionarea unui blog pe site. Apoi, va trebui să adăugați conținut nou de câteva ori pe săptămână, care informează cititorii într-un mod unic și practic.
 
Videoclipurile și podcasturile aparțin categoriei de marketing de conținut. Motiv? Toate aceste medii de conținut au puterea de a crește reputația mărcii dvs.
 
  SEO
 
Dacă petreceți timp scriind articole pentru campania dvs. de conținut, puteți investi și în îmbunătățirea optimizării pentru motoarele de căutare (SEO).
 
Sunteți nou în domeniul SEO? Ar putea părea complex din punct de vedere tehnic, dar realitatea este diferită. Cu puțină lectură și dedicare puteți înțelege cu ușurință elementele de bază. Veți utiliza instrumente online, cum ar fi Explorer-ul cuvintelor cheie.
 
De asemenea, va trebui să faceți modificări structurale ale site-ului, să scrieți în mod constant conținut de înaltă calitate. Există o mulțime de lucruri de făcut, dar dacă o faceți singur, singurul dvs. cost va fi timpul. Ceea ce merită, deoarece beneficiile pe termen lung sunt enorme.
 
Marketing social media
 
Marketingul mass-media nu este ceva ce puteți face ocazional. Dar este disponibil în mod liber și este ceva ce puteți stăpâni dacă investiți timp. Începeți prin stabilirea de profiluri pentru afacerea dvs. pe platforme importante cum ar fi Facebook, Twitter și Instagram.
 
Ajungeți la persoane și asigurați-vă că rămâneți conectat(ă). În timp ați putea crește o audiență de mii de oameni, reprezentând un flux de trafic ancorat pe site-ul dvs.
 
 Marketing prin e-mail
 
Marketingul prin e-mail rămâne una dintre cele mai rentabile strategii de marketing, unele surse pretinzând o rentabilitate a investiției (ROI) de 400% sau mai mult.
 
 Anunțurile PPC
 
Anunțurile cu plata pe click pot deveni scumpe dacă direcționați cuvintele cheie cu un nivel ridicat de trafic. Dar există nișe și platforme care sunt prietenoase chiar și pentru antreprenorul care începe cu un buget mic. De exemplu, pe Facebook, puteți plăti doar 1 dolar pe zi pentru anumite anunțuri.
 
 Branding personal
 
Branding-ul personal funcționează la fel ca branding-ul corporativ, cu excepția cazului în care acesta se va aplica pentru dvs. ca persoană fizică. Vă veți promova pe dvs. și expertiza dvs. prin intermediul rețelelor sociale și, eventual, pe un blog dedicat, câștigând noi adepți și o sursă separată de trafic și interes.
 
Partea bună, este că oamenii tind să aibă încredere în ceilalți oameni mai mult decât în corporații. Astfel, în ​​cele din urmă veți avea o oportunitate separată și puternică pe care o puteți utiliza pentru a vă distribui conținutul sau a atrage noi clienți – toate fără a plăti un ban.
 
 Forumuri și grupuri
 
Nu subestimati puterea forumurilor publice și a grupurilor de social media. S-ar putea să vedeți pe cineva care pune o întrebare la care să știți răspunsul. Cu cât sunteți mai implicați în comunitățile dvs., inclusiv în cartierul local și în industria mai largă, cu atât veți câștiga mai mult.
 
Cel mai bine este să intrați în astfel de grupuri. Nu costă nimic pentru a deveni membru al acestor comunități, astfel încât să puteți beneficia de servicii la un preț mai bun și mai rapid.
 
De aici? Dacă vă aflați în dificultate cu bugetul afacerii dvs., nu recurgeți la eliminarea marketingului din ecuație. În schimb, găsiți modalități creative de a realiza conținut în jurul mărcii dvs. și a produselor care nu necesită investiții importante în avans.
 
 
SECRETE CARE TE FAC MILIONAR…BILL GATES
 
1. Fii plin de energie
Cu siguranță, dacă vrei să începi o afacere, ai nevoie de multă energie! Te vei simți depășit de riscurile care vin la pachet cu acest nou început. Înainte de a începe o afacere pe cont propriu este benefic să lucrezi în alte companii. Poți învăța multe, dobândind informații, lucrând pentru alții și formându-ți o idee despre ceea ce înseamnă cu adevărat o afacere. Fiind tânăr și la început, oamenii nu te vor lua în serios. În acele momente, fii pregătit să dai tot, să le arăți ce potențial ai, iar ei vor spune: “Wow, această persoană are multe calități, deci multe de oferit!”. Așa vei începe să fii ascultat.
 
 2. Fii chiar tu o influență
Am fost invitat sa țin un discurs în fața absolvenților de la Hardvard. Le-am spus că sunt cel mai de succes neabsolvent al acestei instituții. Și totuși, sunt luat ca exemplu. De ce? Pentru că majoritatea dintre cei prezenți ar fi făcut altceva dacă și-ar fi ascultat instinctele. Ar fi făcut ceea ce le place. Asta am făcut eu. Acum sunt cel mai cunoscut și de succes student al acestei instituții. Sunt mândru să spun că dintre toți cei care au renunțat la studii, eu am făcut-o cel mai bine!
 
 3. Muncește din greu
Noaptea când copiii mei merg la somn, încep să trimit email-uri. În week-end fac același lucru. Răspund la telefoane și stau într-o legătură strânsă cu oamenii ce lucrează pentru mine. Am doar două săptămâni pe an când îmi acord timp să citesc, să mă relaxez și să stau departe de muncă încercând să mă gândesc la viitor. 25% din timpul meu îl aloc călătoriilor de afaceri, întâlnirilor cu clienții. Încerc să mă gândesc la priorități și să fac lucrurile întotdeauna bine!
 
 4. Creează viitorul
Am văzut viitorul în Windows. E incredibil cât de repede au avansat programe ca Word, Excel sau Power Point. Și nu vorbesc doar de Microsoft. După această etapă de început, multe alte companii au început să creeze aplicații pentru Windows! E incredibil cum au avansat lucrurile, iar noi am prevăzut că asta se va întâmpla în viitor. Iar ceea ce trăim noi acum este viitorul.
 
 5. Bucură-te de ceea ce faci în fiecare zi
Trebuie să te bucuri de ceea ce faci în fiecare zi. Pentru mine asta înseamnă să lucrezi mereu cu oamenii foarte inteligenți, ajutându-mă atunci când am probleme ce par să nu aibă o soluție. Încercăm pe cât se poate să nu ne bucurăm de succesele de moment.
 
6. Joacă Bridge
Bridge este un joc ce îți stimulează creierul. Poate fi jucat o viață întreagă și tot vei putea să devii mai bun în ceea ce privește strategia de joc. Vreau să le mulțumesc celor care l-au creat. Vă recomand să jucați Bridge. Oricine poate juca acest joc. E pentru toată lumea.
 
7. Cere sfaturi
Vorbesc cu tatăl meu, cu mama mea, cu soția mea și le cer sfaturi. E bine să ai pe cineva în preajma ta care te cunoaște. E bine să îi încurajezi pe cei de lângă tine să te ajute în momentele de cumpănă. Ai nevoie de persoane care știu când ești prea extaziat sau uiți unele lucruri, iar în acel moment să te pună pe linia de plutire într-un perfect echilibru. De exemplu, când merg la unele petreceri și uit să salut unele persoane foarte importante, soția mea îmi atrage atenția. Acesta e un exemplu minor al greșelilor pe care le fac, iar ea mă ajută să le îndrept. Vă spun din propria experiență, este bine să îți ții aproape acele suflete care îți vor binele și îți dau sfaturi.
 
 8. Alege oamenii potriviți
O afacere bună începe și de la alegerea oamenilor potriviți, pentru a face colaborări de succes pe termen lung. Pentru mine a fost o alegere bună parteneriatul cu Paul Allen, e probabil în topul listei. E greu să găsești pe cineva în care poți avea încredere deplină, care să îți împărtășească viziunile și cu care să fii pe aceeași lungime de undă. Trebuie să ai în preajma ta oameni care îți înțeleg ideile și care gândesc la fel și totodată să știe să îți spună când greșesti fără menajamente. Ai nevoie de oameni care să creadă și să știe când și cum e bine. Așa că, ai grijă; să îți alegi partenerii e ceva crucial în afaceri!
 
9. Nu amâna lucrurile
Când eram în liceu, aveam obiceiul să las lucrurile pe ultimul moment și să dau impresia că nu îmi pasă. Nu mergeam la ore, iar apoi în ultimele două zile înainte de examene încercam să rezolv tot ce puteam cât să trec de încă un hop. Ceilalți credeau că e amuzant, că vreau să par tipul care nu face nimic până în ultimul moment, care e… cool. Dar vă asigur, nu e deloc așa! Apoi am intrat în afaceri. Am avut la început destule probleme. Mi-a luat 2-3 ani până am învățat că trebuie să fiu organizat și să am o anumită disciplină pentru a face lucrurile cum trebuie.
 
10. Ai umor de calitate
Bill Gates este o persoană ce știe să accepte și părțile mai puțin serioase ale vieții, glumele. Un simplu exemplu pentru asta, este faptul că a acceptat provocarea dată de Mark Zuckerberg, celebra provocare Ice Bucket Challenge. Bill Gates a născocit în mintea lui genială un dispozitiv cu scripete, care răstoarnă singur găleata plină cu apă și cuburi de gheață. Puțin umor nu strică niciodată, nu? Dar să fie un umor de calitate!
 
 
Sursa:
 
Expert antreprenoriat
Sandu Costel Sorin

Back to Top